Meest gestelde vragen
Ligt mijn recept al klaar?
Wij sturen automatisch een bericht naar uw mailadres zodra uw medicatie klaar ligt om af te halen. Indien u uw mailadres door wilt geven kunt u het contactformulier invullen. Zo zijn uw gegevens weer op orde.
Kunt u mijn medicijn bezorgen?
We kunnen uw medicijn ook bij u bezorgen. U kunt telefonisch of per mail contact met ons opnemen. In spoedgevallen kunnen we dezelfde dag bezorgen.
Waarom heb ik een ander merk van mijn medicijnen gekregen?
Doorgaans probeert de apotheek hetzelfde merk te blijven leveren. Echter kan het zijn dat uw verzekering besloten heeft een ander merk te vergoeden. We volgen dan het beleid van uw verzekering. Ook kan het zo zijn dat we door de medicijntekorten niet aan het gewenste merk kunnen komen. We zorgen dan voor een passend alternatief.
Wanneer moet ik nieuwe medicatie bestellen?
We adviseren u om niet tot de laatste week te wachten met het bestellen van uw medicatie. Door de geneesmiddelentekorten heeft de apotheek soms meer tijd nodig om uw bestelling klaar te maken. We adviseren om voor chronische medicatie minimaal 2 weken van te voren te bestellen.
Hoe lever ik oude medicijnen in?
U kunt uw oude medicijnen inleveren in de apotheek. De kartonnen omverpakking kunt u, na verwijdering van uw persoonsgegevens, bij het oud papier doen. In de apotheek kunt u vervolgens uw oude pillenstrips inleveren. Naalden en injectiepennen dienen in een afgesloten container ingeleverd te worden om prikaccidenten te voorkomen.